מאות בחורי ישיבה קיבלו כרטיס 'ירושלמי' המותאם במיוחד למגזר החרדי

    בנצי ליזרוביץ No Comments on מאות בחורי ישיבה קיבלו כרטיס 'ירושלמי' המותאם במיוחד למגזר החרדי
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלה נערך מבצע מיוחד של חלוקת כרטיסי 'ירושלמי' למאות בחורי ישיבה בירושלים. הכרטיסים הייחודיים הונפקו במיוחד עבור הציבור החרדי ביוזמתו של חבר ההנהלה הרב יצחק פינדרוס.

    כרטיס 'ירושלמי' הייחודי לציבור החרדי שונה מהכרטיס המיועד לשאר תושבי העיר והוא מותאם לאורחות חייהם של החרדים, בכך שכלולים בו בתי עסק הממוקמים באזורים חרדיים מובהקים או במקומות שחרדים רבים נוהגים לערוך בהם את קניותיהם. כמו כן מעניק הכרטיס אפשרות לקבלת כרטיסים מוזלים בכניסה למוזיאונים ואתרים נוספים בעיר, הנחות בתחום התחבורה והחניה, וכן הנחות ברישום לחוגי העשרה וקורסים שונים.

    מאז הונפק הכרטיס לפני כחודשיים הופצו אלפי כרטיסים לתושבי העיר הנמנים על המגזר החרדי, כאשר מתוכם מאות כרטיסי 'ירושלמי' נמכרו במנהלים הקהילתיים בשכונות. כל רוכש קיבל גם את חוברת המבצעים שבה רשומות כל ההטבות וההנחות שהוא זכאי להן כתושב העיר מחזיק הכרטיס.

    כחלק מחבילת ההטבות לציבור החרדי, ובסיועו של חבר ההנהלה הרב נחמניאל סבן, ניתנה הוראה לחלק כמה אלפי כרטיסים חינם ללא כל תשלום לתלמידי ישיבות ירושלמים בדומה לחלוקה שנעשית לסטודנטים במגזר הכללי. בשבועות האחרונים נאספו נתונים מישיבות מובילות מכל הסקטורים – ליטאים, חסידים וספרדים – באשר למספר הבחורים שיהיו מעוניינים בכרטיסי ההנחה, והשבוע יצא אל הפועל מבצע החלוקה הגדול.

    מדיווח של הפעילים בשטח עולה כי החלוקה מתבצעת באופן מסודר ויעיל מאד. כל בחור מקבל כרטיס שעליו מתנוססים שמו ותמונתו והוא רשאי לעשות בו שימוש אישי בלבד. חלוקת הכרטיסים תימשך עוד מספר ימים, ומיד לאחריה ייפתחו נקודות חלוקה במקומות נוספים במרכזי שכונות כפי שיפורסם במודעות מטעם עיריית ירושלים.

    הרב פינדרוס מביע סיפוק על הצלחת המיזם שמהווה נדבך נוסף במניעת אפליית הציבור החרדי, והוא ממליץ לכל התושבים להצטייד בכרטיס וליהנות משלל ההטבות הייחודיות הכלולות בו.



    0 תגובות